شناسه خبر : 96223
چهارشنبه 23 آذر 1401 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساجدی:  برنامه‌های ویژه‌ای برای ورزشکاران جانباز و معلول داریم

تقدیر وزیر ورزش از خسروی وفا و تبریک به کارگری
 

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات کمیته ملی پارالمپیک صحبت کرد.

 حمید سجادی در حاشیه انتخابات کمیته ملی پارالمپیک درباره این انتخابات اظهار داشت:

در ابتدا باید به غفور کارگری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک تبریک بگویم. همچنین باید از محمود خسروی وفا به خاطر سال‌ها تلاش و زحمتی که در کمیته ملی پارالمپیک کشیده تشکر کنم. 

وی افزود:

باید در عرصه فرهنگی، ورزش همگانی و دانش آموزی تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد. امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک با حضور غفور کارگری افتخارات قبلی در حوزه ورزش جانبازان و معلولین را پرقدرت‌تر از قبل ادامه دهد.

وزیر ورزش درباره نتایج تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی جهان گفت:

امیدوارم تیم ملی وزنه‌برداری هم نتایج خوبی در مسابقات جهانی بگیرد؛ همانگونه که روز گذشته مردم با کسب مدال نقره کیانوش رستمی خوشحال شدند. چراغ ورزش کشور باید به دست مدیران متخصص و دلسوز روشن بماند تا پرچم سه رنگ کشورمان در تمام عرصه‌های ورزشی به اهتزاز درآید.

سجادی با اشاره به برنامه های پیش روی کمیته پارالمپیک بیان کرد:

شهریورماه سال آینده بازی‌های آسیایی و به دنبال آن بازی‌های پاراآسیایی در چین برگزار خواهد شد. برنامه‌های ویژه‌ای برای ورزشکاران جانباز و معلول داریم تا پرقدرت تر از 3 دوره قبلی در پاراآسیایی های شرکت کنند.

وی در پایان تاکید کرد:

همه فدراسیون ها باید در بخش پارا سرمایه گذاری کنند. فدراسیون های تخصصی مانند فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سایر فدراسیون‌های تخصصی و انجمن‌های ورزشی توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند. همانگونه که در رشته‌هایی مثل تکواندو یا تنیس روی میز بخش پارا وجود دارد، باید در فدراسیون‌های دیگری مانند دوومیدانی زمینه‌های توسعه ورزش جانبازان و معلولین فراهم شود.

 

منبع: پارس فوتبال
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi